Monday 8 April 2013

| Insanity |

Hello! It's just another day full of assignments to be finished and submitted. Tapi tak apa lah. As a student aku kena lah faham tanggungjawab sendiri and siapkan assignment yang memang asyik terbengkalai je.

So, petang semalam aku pergi kat rumah my friend. She introduced me to Insanity workout. Nama pun Insanity so memang insane la dia punya workout. Tense and memang push korang to the limit la bila buat workout ni. Tapi the best part of this workout is, korang akan dapat result yang sangat sangat memuaskan if korang betul betul committed buat. Only in 60 days! Plus korang boleh buat workout ni kat rumah je depan TV ke sebab workout ni tak perlukan space yang besar pun.

Aku still consume Herbalife and alhamdulillah setakat ni semua okay je. Minum shake buat aku dapat bertahan dalam kelas xmengantuk ape semua. Now da seminggu consume so badan pun da terbiasa da dengan nutrition tu so memang time makan berat pun tak makan banyak sangat. Usus and perut da makin kecil kot? Haha

Ni aku letak video pengenalan Insanity workout tu. Enjoy! :)



No comments:

Post a Comment