Friday 5 April 2013

| Freaky Friday |

Oh man, I hate what happen a night before Friday. Stay up sebab ade assignment submission on Friday. Semua assignment pun submit on Friday so untuk last minute person like me, memang jadi zombie la esoknya. =.=

Okay, nak cerita pasal Herbalife lah. Ingatkan nak start Herbalife as senior consultant tapi tak cukup modal la pulak. So terpaksa la start off as Herbalife distributor. I'm officially a Herbalifers last Tuesday! Da invest duit on Formula 1 (chocolate), Teamix (Hibiscus) and Aloe. Aku cakap invest sebab ni modal aku untuk start lose weight hokay. Haha. 

Sebab semua orang busy aku pegi sorang sorang umah Sara kat Putrajaya. Duduk sembang sembang kat situ ade la dalam dua jam. Cakap pasal macam macam. Pasal Herbalife la, pasal weight loss la.Ade jugak la sharing cakap pasal partner kitorang. Haha. ;)

On Wednesday Sara pegi HOM kat Hentian Kajang and aku dengan Wanny jadi guest Sara. Mula mula cuak jugak la sebab ramai gila orang kat sana. Tapi kitorg duduk je la. Dengar diorang cakap pasal Herbalife, sharing macam macam. Meriah gila kot kat sana. Pastu sharing pasal income diorang. Paling kurang pun diorg dapat 9k sebulan weh! Makin lama makin tinggi plak income orang orang yang sharing tu. Ade yang dapat 20k, 80k. Tu sebulan weh! Inspiring gila. Aku da rasa inspired gila gila dah. 

Sekarang ni tengah kumpul duit nak jadi senior consultant. Fighting!

No comments:

Post a Comment